Snart åker vi =)

Hejsan! vilket underbart väder vi har=) synd bara att man jobbar och´inte kan va på stranden, emn samtidigt så åker vi till Turkiet på onsdag jag och Visar =) som jag längtar =) jag ska sola och bli brun som bara den =) och bara ta det lungt och njuta med min älskling!!! På dagarna har det vatt jobb och på kvällarna har vi hittat på roligtheter som vatt på stan o fikat mm. Ikväll blir det ner till stan och ta ett glas vin på torget med Elin =) sen imorn jobb, stranden, sen utgång med tjejerna! vi ska först till Mica på underklädesparty =) sen uitgång! har köpt ny vitlångklänning som jag ska ha =) är riktigt glad för den! skojhj oxå att typ alla ska med ut.. inte ofta alla samlas så! vi blir nog m,ellan 15 till 20 stycken=) Sen på söndag så blir det stranden sen ska vi fira min bror som fyller år idag faktist! så helgen är planerad, som vanligt haha! sen är det 2 dagar tills vi drar!! jag älskar att packa inför resor! Nu ska jag kika lite här på datan, va länge sen jag va inne! sen äta middag med amma o pappa. Ha en jätte trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0