Midsommarhelgen!

Hejsan!! då va det ett tag sen man va här och skrev igen ja.. jag är för kass ;) haha! Har vatt mycket skojjighet nu dessa dagarna! men Midsommarafton va absolut bäst =) Vi va i klippan hemma hos Edvin.. va ca. 16 stycken på maten sen kom det fler på kvällen. Vi börja med maten klockan 3. då blev det även snapsvisor.. sen blev det kubb=) blev att vi dela in oss i 4 lag. mitt lag föärlora, haha jag fick bara ner en! kasst! sen börja det tyvärr småregna när det va finalen så det fick väl bli två lag som vann då=) sen festa vi vidare på kvällen och dansa, skratta och sjöng! asså måste säga att detta va absolut en av dem bästa midsommrarna ever! har lagt upp bilder på facebook men det krånglar lite så har bara fått upp 12 stycken.. fota som en riktig paparazzi och fick hela 114 foto. så hopopas det funkar att lägga upp fler sen!! ja, iaf på lördagen mådde man som man förtjäna. skulle hem till Emelie o Pjodden på kvällen, Pjodden fyllde år! så det blev att va där inågon timme sen cykla jag hem och la mig, och somna som en stock!!! dem andra va bra på det och gick ut men jag hade absolut inte pallat följa med! Sen igår blev det fika med LI, LIna och Joanna! och hann även umgås med min älskling i några timmar! =)
'
Idag blir det väl att sitta ute mycket, fint väder ju =) Joanna är på väg in och Lin kanske skulle komma förbi sen med! funde´ra på stranden emn tror det är lite för kallt!

Ha en bra måndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0