inatt åker vi =)

Godkväll! Nu har semestern börjat =) så himla härligt! Inatt flyger jag och älskling till Turkiet=) så har fixar allt nu, väskan är packad och allt är köpt som vi skla ha med oss! tänkte lägga mig rätt så snart för att få sova några timmar iaf! men skit va kul och underbart dedt ska bli=) Måste även berätta att Visar klara sitt körkort idag =) skit roligt , nu innan vi har åkt så man bara kan koppla av och njuta! allting är på topp! ja, så nu blir det inget bloggande på en vecka, inte för att jag brukar va bra på att uppdatrera ;) haha! jeje jag sejer bara håll stämningen här hemma så ses vi o hörs nbär vi kommer hem! Ha en bra vecka, för det ska verkligen vi ha =) hejsvej!


några bilder sen i lördags lånade av Li. liveandlearn.webblogg.se






Kommentarer
Postat av: Li

Oh, vad roligt att han klarade körkortet. Hälsa grattis! Och ha det nu så skönt på semestern, vi hörs när ni kommer hem igen. Puss och kram

2009-07-01 @ 10:26:03
URL: http://liveandlearn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0