En dag med Emelie!!

Hejsan... Idag har jag vatt ledig och har umgåts med Emelie hela dagen =) så nice att hon har flyttat hit! =) Vi börja med en promenad och gjorde lite ärenden som skulle uträttas. sen blev det mat och snack på balkongen... alltid lika mysigt! men vi sa det att det är inte alls varmt ju för att vara i juni. tradigt, hoppas verkligen att det vänder och blir kanon varmt =) sen kolla vi film, Trade! riktigt gripande film, dock lite obehaglig... men den var mycket bra! sen cykla jag hem och påvägen så cykla jag inóm solariumet och sola! Vill ha lite färg nu till midsommar=) har fullt upp alla andra kvällar innan , men ska nog försöka klämma in en dag till att sola! Imorgon blir det DH kväll med tjejerna som vanligt varje tisdagskväll=)

Inte många dagar till midsommar och allt är fixat... fick sms om tid och allt idag. Vi börjar kl 15.00 med maten.. hoppas på lite kubb spel oxå! sen blir det fest på kvällen! Ska riktigt roligt! Nu ska jag sätta på nått sex and the city avsnitt, funkar alla dagar ochj i alla lägen =) sen blir det sängen för mig! Godkväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0