Söndag!

Hejsan!! då har vi söndagen här igen! har verkligen varit en riktig slappe dag.. ´Visar kom in vid 12 sen har vi kollat film och krängt ostbågar och kollat tv, käkat kina mat och gått en liten promenad! men ibland är det bara skönt att bara va. igår va det ju fest, kvällen blev riktigt lyckad!!! är hes idag på grund av all sång vi sjöng från caca ner till stan haha jävla liv vi höll! bahnhof var riktigt bra oxå.. så det var en toppen kväll! nu ikväll ska jag bara kolla film om jag ens pallar det hade vatt riktigt skönt att lägga sig nu=) tror dét blir så=)  imorn är det papper att fixa med och lite andra små saker att göra och städning! sen blir det nog en runda till väla med Li =) va evigheter sen jag var där.. men det blir nog mest astt bara kika! ha en bra kväll!!

Bilder sen igår!

Jag och Emelie=)

Cilla, Nina och caca!

Emma och caca!

caca och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0