Sex and the city!

Hejsan.. Torsag idag redan, som vanligt går veckorna super fort! Igår var Visar här så vi dela på en pizza och bara slappa hela kvällen. Idag har det vatt jobb! Brukar nuförtiden nästan varje torsdag vara nere på after worken med tjejerna, men inte idag hann jag inte! har fixat och handlat lite inför lördag.. fyller nämligen 21 år då =) inte för att 21 är ngn rolig åler, men jag älskar att fylla år =) haha! ska ha dem närmast tjejerna här på lite förfest sen blir det utgång. tycker det är så roligvt att samla allihopa! så imorn ska jag fira det med visar, blir lite god mat och en lugn mysig kväll! Iaf har  nu vatt och handlat och tänkte först skrapa mina två trisslåter jag köpt sen kolla vidare på sex and the city avsnitt. visar sa till mig igår att han trodde jag var beroende och börjar snart tro det själv=) kollar på minst 2 avsnitt nästan varje kväll. men det är ju så bra! får hoppas nu att jag har lite tur med mig med lotterna! Ha en bra kväll!


jag och älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0