Haft en riktigt bra helg!!

Hejsan.. Länge sen nu igen ,. jag är för kass! eller ja man har andra roliga saker att göra än att sitta här! Helgen har vatt toppen! I fredags åkte jag och älsklingen in till Helsingb org på festivalen drac k lite vin, spela lite och gick runt och hade det almänt mysigt! Lördagen var det jobb och min pappas fördelsedag. så på kvällen gick vi ut och åt på MM sen drog jag mig vidare upp till mica där vi drack lite vin vi tjejer o snacka! tanken var att vi skulle hem rätt tidigt jag och visar för att orka gå upp och åka till Liseberg dagen efter, men kom nog inte hem förrens vid 1. men hyfsat pigga ändå så drog vi oss upp till göteborg ett bra gäng till liseberg. hade jätrte skojj man blir som barn på nytt! dagen igår tillbringa jag med Li, vi kolla en film och bara slappa, skönt ibland! Har även hun it med en  del saker som jag var tvun gen att göra! Ikväll blir det nog en promenad med Sofie kansdke en glass i parken?! =) men nu först cykla ner till min kära bror till hans och Louise nya lägenhet och käka korv med bröd =)

Ha en trevlig kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0