En riktigt bra dag med Li!

Hej! Idag har jag hunnit med det jag skulle och lite till=) Blev att gå upp i tid för fixa och dona här hemma först! sen kom min vän Li hit så vandra vi ner mot stan och gjorde ett ärende på banken.. sen hämta vi bilen som min bror har i stan och körde till väla =) blev mycket snack och även lite shopping! reor  är bra =) så vi båda fynda rejält inne på glitter. där hitta jag ett halsband som kosta från början 79 kr och ett par  örhängen som kosta 65 kr och gav ändast 32 ke för bägge =) riktigt bra! sen blev det även ett par örhängen till och en klänning från HM. Visste även att där fanns en kofta på Gina som jag ville ha, men så klart slut! men det har jag fixat på annat håll, eller ja Emma fixar! =) så snällt så antagligen får jag den på onsdag eller torsdag =) så efter vi hade kollat klart så tog vi varsin stor glass och vila benen sen körde vi hem! Sedan dess har jag kollat på 7 avsnitt sex and the city =) jag bara älskar det!! känner mig rätt trött och färdig nu så tänkte bara sätta mig och prata lite med mamma o pappa sen ta och krypa ner och sova! har haft en mysig dag idag! Nu väntas en veckas jobb sen till helgen väntas massa kul. ska fira pappa på lördag som fyller 55 år med att å ut och äta med hela familjen, visar kan dock inte följa med =( sen blir det nog in en sväng till helsingborg! på söndag drar vi till Liseberg =) ska bli skit kul äntligen har vi hittat en dag som passar alla! Inget kan stoppa oss eller jo om det spöregnar så vi håller tummarna på fin fint väder =) godkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0