Trött!

hejsan.. Igår hade jag och emelie verkligen en hel mysig dag. Gjorde mina ärenden först med betalningen för stugan isälen =) sen blev det in till stan handla för mitt presentkort på kicka! Det blev en riktigt god parfym, Dior Pure Poison, doftar ljuvligt! sen ett par guld och ett par silver örhänge och ävenm ett läppglas,. känner mig rikigt nöjd med mina köp! Sen blev det hem hit packa ihop lite för att sova hos emelie. blev att vi tog med 4 filmer, köpte sen snacks och kina mat, mmmm! blev först Hook och sen favvo filmen Breave Heart, Den är världens bästa film!! sen blev det massa snack som vanligt. Sen långt om länge så somna vi. toppen dag! Emelie är min bästa vän, finns där alltid för en och är absolut en av dem skojjigaste personerna som finns! imorse var det faktist inte alls svårt att gå upp, tänkte att jag hade det ärdå hyfsat lugnt idag på salongen men nej, det hade jag inte ! hade fullt upp hela tiden=) men nu är jag trött!!! Har precis betalt lite räkningar! Så nu blir det läsa i min nya vecko revy=) och bara slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0