Lyckat!

Hejsan! Min da igår va helt perfekt. Kvällen blev super, va ett gott gäng tjejer här hemma festa, dansa och hade skit kul blev mycket gammal musik 90-talet var bra =) haha!! sen drog vi oss ner mot stan in till nicks en snabbis sen blev det bahnhof =) Emelie o jag gick ut vid tre sen cykla jag hem. Men haha som vi hasr skrattat, den parkerade bilen emelie;) haha! mår faktist mycket bra idag.. ska in o duscha nu sen kommer älsklingen hit =) blir nog en lång promenad och kanske ett besök på donken =) Ha en trevlig söndag!

Tack alla som gjorde min kväll så bra och tack för alla gratullationer=) Här är lite bilder sen igår lånade av
Hannaojohn-pause.se


Haha, jag är glad =)

Mica, hanna, my, sofie!

My haha!

Joanna och Li!

Jag och Alex!

Elin , Emelie, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0