Födelsedagsgris=)

1 Augusti idag och min födelsedag =) har haft en jätte bra dag.. vakna först imorse brevid älskling sen blev det god frukost med nytt fransbröd.. fick en jätte fin klänning av visar som jag har velat ha! sen åkte jag och mamma och pappa ner till stan för att köpa mibil till mig som var deras present, behöver verkligen en ny! men den som jag vill ha kmommer på onsdag så får vänta tills dess men det gör inget =) klarar mig nog i några dagar till =) sen köpte vi mat på torstens! har hållt på att fixa och dona här hemma sen jag kom hem. så nu ska bara allt fram sen =) ska bli jätte skojj ikväll =) hoppas bara det fina vädret håller i sig! Sen har jag ju fått present av min bror och Louise, presentkort på kicks =) och fick även ett till presentkort därifrån av dem på salongen =) så tänkte köpa ngn ny god parfym för det, och lite smink =) hihi.. Nu ska jag in och duscha och fixa till mig för kvällen=) Ha en bra kväll så ses vi kanske ute i dimman ;) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0