2 år med min älskling!

Hejsan!! Nu har jag äntligen tatt mig i kragen och satt mig ner för att skriva lite här.. har verkligen saker för mig hela tiden och jag gillar det =) De senaste 2 veckorna har jag mest jobbat och vatt med Emelie på mina lediga dagar! Finns verkliegn  inget bättre än att sitta där på balkongen och dricka ngt gott och bara snacka massa! Jobbet har gått väldigt bra nu dessa veckorna=) och allt flyter på.. Igår firade jag och visar 2 år tilsammans =) 2 år med mycket kärlek och känner att detta är verkligen mannen i mitt liv! så vi bestämde oss för att äta kräftor hemma, så det blev kräftor, bröd, olika ostar, vindruvor god sallad. hade två paket krätor=) satt nog i 2 timmar och bara käka, haha! sen blev det mys och film! Idag har vi vatt nere hos Visars syster och vatt plå en promenad och ätit glass i stan! har varit bra väder idag det gillar vi =) Just det gglömde nämna att Isa har varit här i sverige en runda, så det va kul att träffa henne! Nu ska jag slänga mig framför tv:n och sätta på sex and the city. Ha en bra söndag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0