Mysig dag!

Idag har jag verkligen haft en mysig och skön dag, har fått gjort mycket och ja, en allmänt trevlig dag! Cykla ner till stan för att hitta lite julklappar, och hitta det jag leta efter=) sen stack jag till körskolan och gjorde dataprovet 2 ggr men hade tyvär för många fel båda ggr så ska nog ner igen o testa! sen blev det donken med pappa och sen till väla =) jag har verkligen världens underbaraste pappa, och mamma och bror , hehe.. som det står på hans rygg as stort I love my family ;) haha! jeje.. hitta iaf en nyårs klänning, enkel och snygg! Så nu har vi ätt god mat och jag funderar på att sätta på en film och ta lite godis som vi hade kvar sen igår =)

En bild på mig och min underbara pappa föra julafton! Nu längtar jag jätte mycket till jul=)

Kommentarer
Postat av: Li

Shit vad fint du har fått det! Jag är totalkass på allt sånt, så får behålla min fula standardsida! :D Roligt att du börjat skriva lite också, så man kan följa dig! Hoppas vi hörs och ses snart. Kan kanske få ihop en fika någon dag nu innan jul? Puss puss

2008-12-16 @ 11:47:18
URL: http://liveandlearn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0