Äntligen tagit tid!

Heejsan alla där ute!!

Har kollat runder länge nu på olika bloggar, ser det är många som har det och har tänkt varje gång att jag ska fixa en.. men har lixom aldrig kommit så långt.. men så tog jag mig i kragen och fixa en idag :) tycker det är rätt så skojj att läsa andras och man blir bara så sugen på skriva själv! men nu är detta helt nytt för mej, men ska sitta här ett tag och försöka få det att se någorlunda ut :) annars får jag väl ringa till Lina som har sagt att hon kunde hjälpa mig att skaffa en blogg :) hehe..

Men får väl berätta lite om mig för er som är nyfikna :) Ja, ni vet ju vad jag heter.. hehe, nej men jag har precis fyllt 20 år och jobbar som frisör på salong saxarna här i ängelholm, det är rätt nytt för mig, har jobbat där i snart 1 ½ månad men trivs jätte bra.. Tog mitt gesäll nu i maj, så min utbildning är jag helt färdig med och det känns såå jäkla skönt! Jag har underbara vänner som jag gärna hittar på grejer med som fikar, festar eller bara har en mysig filmkväll. Har även en helt fantastisk och den bästa pojkvännen som finns , Visar! Jag är en mycket lycklig tjej som har sådanna bra människor runt omkring mig! ja.. det är typ lite av mig iaf.... :) men nu ska jag spana runder här o kolla vad mer man kan göra!! Ha d nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0